Serviceanmälningar
Här kan du se dina pågående ärenden samt skapa nya ärenden om du upplever fel i din bostad.
Du har inga serviceärenden
Om du har något tekniskt problem i din bostad under de första två åren efter inflytt, till exempel om ventilationen inte fungerar, problem med värmen, dörrar, fönster och avloppet kan du felanmäla problemet via detta forumlär.
KostnadEndast garantiärenden och akuta tillstånd ersätts av JM, övriga ärenden blir en kostnad för dig som anmäler ärendet.
VitvarorFör hjälp med hiss eller vitvaruärenden (som rör t.ex. spis/micro, kyl/frys, tvätt/tork), kontakta din leverantör direkt. Kontaktuppgift finns i Bopärmen eller på din förenings hemsida.
Reklamation 3-5 årGällande reklamationer mellan år 3 och 5 efter inflytt skall nedan formulär fyllas i av föreningens styrelse. Formuläret gäller endast för bostadsrättsföreningar med fem års garanti – se föreningens entreprenadkontrakt.